lauantai 27. heinäkuuta 2013

27.7.2013 - Myrtillä uusi painikamu

Kävimme Oitissa Nalan ja Veeran kasvattajan luona leikittämässä Myrttiä heidän 1-vuotiaan heelerineidin Täpinän kanssa. Pakkohan se oli kamerakin mukaan ottaa ja "jokunen" kuvakin räppäistä, jotta saa blogiinkin taas sisältöä ;)

Eka mua vähän jänskätti, kun ihan uusi tuttavuus rynni täysillä päälle,
vaikka mulla oli vielä ihmisten pussailut kesken.
Mut sit mä sanoin sille "väk" ja niin meistä tuli kamut.
Mä pistin sen aika äkkiä järjestykseen.

Sen uuden tyypin nimi oli Täpinä. Se olikin ihan täpinöissään kun mä tulin kylään.
Me juostiin tosi paljon ja sitten aina välillä piti vähän painia.

Me osattiin tosi hyvin leikkiä, onneksi olen harjoitellut emon kanssa!
Ja Nalaan verrattunahan tommonen pieni musta on yksi suupala.

Äiskä valkkasi tähän aika paljon sellaisia kuvia, joissa mä olin voitolla
ja onneni kukkuloilla. Totuus oli kyllä se, että aika paljon se Täpinäkin
mua kieritteli maassa ja mä kun olen aika pieni, niin kierin sitten mukana.
Mutta kivaa meillä oli anyway!

Tässä me kirmataan yhdessä kohti auringonlaskua! Tai no päivä oli kyllä vasta alussa
ja oikeestaan me juostaan kun äiskällä oli lihapullaa. Mä voitin tän erän,
mutta ei toi Täpinäkään mikään turha tyttö ollut! Äiskä sanoikin,
että siitä saisi hyvän agikoiran. En tiedä mikä se on, mutta mäkin tahtoisin olla hyvä agikoira.

Parin tunnin painin jälkeen olo oli jo aika väsy. Me oltiin jo niin hyvää pataa,
että käytiin kimpassa juomassa vähän vettäkin kupista. Mä oon vähän kade,
kun Täpinällä on tosi paljon isompi vesikuppi kuin mulla,
mutta toisaalta mun kuppi on pinkki.

Sitten kun ei enää jaksanut juosta, piti alkaa etsiä sapuskaa.
Täpinä on kuulemma tosi hyvä etsiin keppejä ja tällaisen se sitten löysikin
meille purtavaksi. Menin varmuuden vuoksi toiseen päähän keppiä,
on se välillä kuitenkin hyvä pitää pientä hajurakoa.
Mut olipa hyvä keppi hyvän leikin päätteeksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti